środa, 26 marca 2014

New Jersey wita!

 Ponieważ bardzo lubię pisać i sprawia mi to bardzo dużą przyjemność, to można się po mnie spodziewać, że z samych nudów będę publikować coraz to nowsze posty ot tak, kompletnie nie z gruszki, nie z pietruszki. Mam nadzieję, że nie będzie wam to przeszkadzać!
 W poniedziałek, tak jak prosił dyrektor, zjawiłam się w sekretariacie. Nie było go jednak i sekretarka powiedziała, żebym przyszła we wtorek.  Okazało się, że oczywiście że we wtorek również nie ma dyrektora. Jedyny postęp, jaki był, to taki, że zobaczyłam i otrzymałam aplikację dziewczyny, która do mnie przyjeżdża. Nazywa się Maeve McGuire i jest z Idaho z miasta Boise. Wydała się bardzo sympatyczną i dosyć światową, co bardzo ucieszyło zarówno mnie, jak i rodziców. Moja przyszłość dziwnie zbiegła się z Ameryką...
 Nie chcę rozpisywać się o dziewczynie, bo nie po to zabrałam się  za dokończenie tego posta. Postanowiłam napisać, gdyż dowiedziałam się czegoś więcej!
 W naszej szkole od dawna co roku goszczą uczniowie z różnych stron świata. Właśnie z Rotary. Uczniowie wyjeżdżają jak i przyjeżdżają. W obecnym roku szkolnym są u nas dwie dziewczyny. Jedna z Tajwanu, a druga z USA. To właśnie Stephanie z USA podeszła do mnie przed tygodniem i powiedziała "Jedziesz do New Jersey!" Pierwsza reakcja "Że co?" Później myślę... Czy to nie ona jest z tego właśnie stanu?
 Okazało się, że moje aplikacje powędrowały do dystryktu 7640, który to właśnie będzie mnie gościł w przyszłym roku. Razem ze mną będzie jeszcze dziewięć osób, a każda z nich z innego kraju.
 "Czy to już jest pewne? Jeśli New Jersey, to na pewno nie inny stan?" zapytałam. "Tylko i wyłącznie. Każda aplikacja idzie tylko do jednego stanu i tam rodziny mogą aplikować o przyjęcie tych uczniów." usłyszałam w odpowiedzi od dziewczyny. "A mogę spytać, skąd to wszystko wiesz?"
 Odpowiedź na ostatnie pytanie jeszcze bardziej mnie zbiła z tropu, niż pierwsza wiadomość o stanie gdzie jadę. "Rozmawiałam z mamą ostatnio. Powiedziała mi, że poszła do Rotary z chęcią przyjęcia kogoś. Tam znalazła twoją aplikację i zgłosiła się żeby być twoją host" W tym miejscu przestałam z lekka kontaktować. Pojechać do Stephanie? Było by cudownie! Ta informacja była taka miła... Akurat mnie!
 Nie jest jeszcze nic pewnego. Dopiero aplikowali o przyjęcie. A będzie wiadomo za około tydzień. Tak usłyszałam tydzień temu. Ale tydzień minął i teraz wszystko wiadomo. Z małym błędem, ale dostałam wiadomość, którą każdy by zrozumiał po tamtej rozmowie:

Congratulations I am officially your host family in USA. My mother read your letter and loved it! She cannot wait to meet you! :)

 Znowu nie wiedziałam co powiedzieć. Wystukałam w klawiaturę, że super, tak bardzo się  cieszę. A w głębi duszy... Nie sposób opisać tego szczęścia.
 Moją szkołą będzie Atlantic City High School a strona internetowa to prawdopodobnie http://achs.acboe.org/ Miasto, do którego jadę to Margate City (to powinna być strona internetowa tego mista - http://www.margate-nj.com/), które leży nad samym Atlantykiem! A oto kilka zdjęć domu, które dostałam:


 Od mamy usłyszałam dzisiaj słowa, którymi chciałabym się podzielić "Wierzysz w los? Że jest on zapisany w gwiazdach?"
 Tak wierzę. Bo jak wytłumaczyć, że jadę do Stanów, Moje aplikacje trafiły akurat do tamtego dystryktu, rodzina Stephanie postanowiła akurat w tym roku przyjąć kogoś i akurat wśród tej dziesiątki aplikacji wybrali akurat mnie. Czyż to nie jest przeznaczenie?

4 komentarze:

  1. Gratuluję placementu! I piękny dom. ;-)
    Hmm, w szkole dziewczyna z Tajwanu i USA w tym roku... Czyżbyś była z Paderewskiego? Będę tam chodziła od września. No, a przynajmniej przez rok, dalej zapewne wymiana!

    Powodzenia :)
    Gabi
    www.bigdreamsbigass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja anonimowość... Tak z Paderewskiego :) Może sie kiedyś poznamy? Życzę powodzenia z wymianą i służę pomocą :p

      Usuń
  2. Gratutuję placementu! Dopiero tu trafiłam - dodaję do obserwowanych :)
    Powodzenia!

    Zapraszam do mnie:
    http://missionofmylife-usa.blogspot.com

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z chęcią zajrzę na twojego bloga xD

      Usuń