sobota, 11 października 2014

Miss America 2015... w 2014 roku

  Co roku odbywa się w stanach konkurs zatytułowany "Miss America".
  O samym konkursie może za dużo powiedzieć nie mogę, gdyż nie mam wystarczającej wiedzy. Wspomnę tylko o tych kilku faktach, o których jest mi wiadomo:
  - biorą w niej udział studentki z całej Ameryki
  - muszą posiadać obywatelstwo amerykańskie (niestety, jeszcze nie czas na mnie:( )
  - na każdy stan przypada jedna miss
  - nie wystarczy być jedynie ładną
  - przy ocenie brane są pod uwagę: wygląd, inteligencja (sprawdzane na podstawie pytania. najczęściej na temat społeczny), talent (trzeba zaprezentować swój talent), prezentacja (czyli krótkie przedstawienie swojej osoby)
No i najważniejsze:
  - odbywa się w Atlantic City!

  I teraz dochodzę do sedna sprawy, czyli po co w ogóle o tym wspominam: otóż słowa nie napisałabym o tym, gdyby mnie tam nie było :) Oczywiście znowu pojawiła się tu dobroć mojej counselor - Cynthii. Bowiem zadzwoniła do mnie w dzień głównych konkurencji (dzień przed paradą, na którą niestety nie udało mi się dostać), że jeśli chcę, to za dwie godziny podjedzie do mnie do domu z biletem na pokaz Miss America i jeśli chcę się wybrać, to droga otwarta. Nie mogłam nie skorzystać z propozycji. Także pół godziny przed rozpoczęciem poszukiwałyśmy miejsca parkingowego, a kolejne pięć minut później pozowałam do zdjęcia z kandydatką na miss America z miss Pensylwania:

A po kolejnych kilku minutach przeszłam przez bramki bezpieczeństwa do wielkiego budynku, który mieści się na broadwalku i odszukałam wraz z Cynthią nasze miejsca. Pokaz robi wrażenie, nieprawdaż?

A dodając do tego, że widziałam to na żywo...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz